A diffarenza trà a valvula solenoide SMC è a valvula elettrica

A diferenza trà a valvula solenoide SMC è a valvula elettrica hè simplice.A principal diferenza trà a valvula solenoide SMC giapponese è a valvula elettrica hè chì u metudu di cuntrollu hè diversu.
A valvula solenoide hè cuntrullata da l'elettromagnetica, è a valvula elettrica hè cuntrullata elettricamente.

E valvole solenoidi sò equipaghji industriali cuntrullati elettromagneticamente.Sò i cumpunenti basi per u cuntrollu di fluidi.Sò attuatori è ùn sò micca limitati à idraulici è pneumatici.Adupratu in sistemi di cuntrollu industriale per aghjustà a direzzione, u flussu, a velocità è altri paràmetri di i media.A vàlvula di solenoide pò esse aduprata cù diversi circuiti per ottene u cuntrollu desideratu, mentre chì a precisione è a flessibilità di u cuntrollu pò esse garantitu.Ci sò parechji tipi di ricerca di valvule solenoid.Diversi valvole solenoidi ghjucanu diversi roli in u sistema di cuntrollu.I più cumuni sò valvule di cuntrollu, valvole di sicurezza, valvole di cuntrollu direzzione, valvole di cuntrollu di velocità, etc.

A vàlvula elettrica hè solu per cuntrullà a vàlvula cù un attuatore elettricu per apre è chjude a vàlvula.Pò esse divisu in parti supiriori è bassu, a parti suprana hè l'attuatore elettricu è a parte bassa hè a valvula.Pò esse ancu chjamatu valvula di climatizazione.

A valvula elettrica hè un pruduttu high-end in a valvula d'autocontrollu.Ùn pò micca solu realizà a funzione di cambiamentu, ma ancu aghjustà a valvula elettrica per realizà a funzione di regulazione di a pusizione di a valvola.U colpu di l'attuatore elettricu pò esse divisu in dui tipi: corsa angulare 90 ° è corsa dritta.I requisiti speciali ponu ancu risponde à a corsa completa di 180 °, 270 ° è 360 °.L'attuatore elettricu di u colpu angulare hè utilizatu cù a valvula di u colpu angulare per rializà a rotazione interna di 90 ° di a valvula per cuntrullà a continuità di u fluidu di u pipeline;l'attuatore lineale di u colpu elettricu hè utilizatu cù a vàlvula di u colpu drittu per rializà u fluidu nantu à a vàlvula nantu à i lati supiriori è inferiori di a valvula.

Caratteristiche principali di a valvula solenoide SMC è a valvula elettrica
1. Funzioni principali di a vàlvula di solenoide SMC A fuga esterna di a vàlvula di solenoide hè bluccata, a fuga interna hè faciule da cuntrullà, è l'usu hè sicuru.A fuga interna è esterna hè un elementu essenziale di sicurità.Altre valvule d'autocontrollu tipicamente estendenu u troncu di a valvula è cuntrolanu a rotazione o u muvimentu di a bobina da un attuatore elettricu, pneumaticu, idraulicu.Stu deve risolviri u prublema di leakage esternu di u sigellu dinamica stem valve-azzione longa;solu a valvula elettromagnetica hè appiicata da a forza elettromagnetica nantu à u core di ferru sigillatu in a valvula d'isolazione magnetica di a valvula di cuntrollu elettricu, ùn ci hè micca un segellu dinamicu, cusì a fuga esterna hè faciule per bluccà.

2, u cuntrollu di torque valve elettricu ùn hè micca fàciule, faciuli à pruducia internu leakage, è ancu rumpiri la testa stem;a struttura di a valvula solenoide hè faciule per cuntrullà a fuga interna finu à ch'ella scende à zero.Per quessa, i valvule solenoidi sò particularmente sicuru d'utilizà, in particulare per i media corrosivi, tossichi o à alta temperatura.3, sistema di valvula solenoid SMC hè simplice, allora l'urdinatore hè cunnessu, u prezzu hè bassu è modestu.A vàlvula solenoide stessu hè simplice in struttura è prezzu bassu, è hè faciule d'installà è di mantene paragunatu à l'altri tipi di attuatori cum'è valvole regulatori.Ciò chì hè più notevuli hè chì u sistema di autocontrollu hè assai più simplice è u prezzu hè assai più bassu.

4. Siccomu a valvula solenoid hè cuntrullata da u signale di u cambiamentu, hè assai cunvenutu per cunnette cù l'urdinatore di cuntrollu industriale.In l'era di l'oghje di pupularizazione di l'informatica è di calata di prezzu, i vantaghji di e valvule solenoidi sò ancu più evidenti.SMC solenoid valve action express, piccula putenza, pisu ligeru.

U tempu di risposta di a valvula solenoide pò esse cortu quant'è uni pochi millisecondi, ancu una valvula solenoide pilota pò esse cuntrullata in decine di millisecondi.A causa di u loop autònuma, hè più sensibule cà l'altri valvule autocontrollate.

5, u cunsumu d'energia di a bobina di u solenoide ben cuncepitu hè assai bassu, hè un pruduttu di risparmiu d'energia;pò ancu fà appena accentà l'azzione, mantene automaticamente a pusizione di a valvula, di solitu ùn cunsuma l'electricità.A vàlvula solenoide hà una piccula dimensione, chì risparmia spaziu è hè ligera è bella.A precisione di regulazione di a valvula solenoide hè limitata, adattata per e restrizioni medie.

6. Valves Solenoid di solitu hannu solu dui stati di cambià.U core di a vàlvula pò esse solu in dui pusizioni estremi, chì ùn ponu micca esse aghjustate continuamente.(Ci sò parechje idee novi per sfondate, ma sò sempre in a fase di prova è di prova), cusì a precisione di l'aghjustamentu hè ancu limitata.

7. Valvula solenoid SMC hà altu esigenze nantu à limpezza mediu.I media granulari ùn ponu micca esse usatu.S'ellu hè una impurità, deve esse filtrata prima.Inoltre, i media viscosu ùn sò micca adattati, è a gamma di viscosità di u mediu per un pruduttu particulari hè relativamente ristretta.

8, i mudelli di valvula solenoide SMC sò diversi è largamente utilizati.Ancu s'è a vàlvula solenoide hè intrinsecamente insufficiente, i vantaghji sò sempre eccezziunali, per quessa hè cuncepitu in una larga varietà di prudutti per risponde à una varietà di bisogni, è hè estremamente versatile.L'avanzamentu di a tecnulugia di a valvula solenoide hè ancu basatu annantu à cumu superà e carenze inerenti, cumu per ghjucà megliu i vantaghji inerenti è sviluppà a diffarenza trà a valvula solenoide SMC è a valvula elettrica.


Tempu di Postu: Dec-07-2021